Arts Festival

application form                        formulario de solicitud en Español

2019 arts festival theme 2

May 18, 2019

Arts Festival

(Español abajo)

An Arts Festival is a celebration of all kinds of arts: visual, literary, and performance. On May 18, 2019 at the new community center in Enterprise Utah, members of the community and other artists will come together to celebrate the arts. This is your chance to shine.

If you have any art or craft you’d like to exhibit, fill out the form below and return it via mail, email, or text. We have 25 booth spaces for people to exhibit their literary and visual arts, and stage time between 10 am and 4 pm for performances. There will be no charge to exhibit artwork or to perform on stage. Though all artwork and performances have to be previewed and approved by the arts council during the application process.

Participants who wish to sell their arts, crafts, and/or books will pay $10 for booth space. This money will go to help pay for renting the building for the festival. Vendors will be responsible for tracking their own sales tax and remitting it to the government. (If you are unsure how to handle sales tax, we’ll help with that.)

Visual artists will be responsible for setting up displays of their art, including providing easels and/stands. The community center does have tables.

If you have some art, craft, literature, or performance you’d like to share at this great event, please submit your request below, and we will contact you with further information and an application to fill out.

application form

 

 

Festival de arte

Un festival de arte es una celebración de todo tipo de Artes: visuales, literarias y de actuación. El 18 de mayo de 2019 en el nuevo centro comunitario en Enterprise Utah, los miembros de la comunidad y otros artistas se reunirán para celebrar las artes. Esta es tu oportunidad de brillar.

Si usted tiene cualquier arte o artesanía que le gustaría exhibir, rellene el siguiente formulario y devolverlo por correo, correo electrónico o texto. Disponemos de 25 espacios de stand para que las personas exhiban sus artes literarias y visuales, y el tiempo de etapa entre las 10:00 y las 16:00 para actuaciones. No habrá ningún cargo para exhibir ilustraciones o para actuar en el escenario. Aunque todas las ilustraciones y actuaciones tienen que ser previsualizadas y aprobadas por el Consejo de Artes durante el proceso de solicitud.

Los participantes que deseen vender sus artes, artesanías y/o libros pagarán $10 por espacio en el stand. Este dinero va a ayudar a pagar por el alquiler del edificio para el Festival. Los vendedores serán responsables de rastrear su propio impuesto de ventas y remititarlo al gobierno. (Si no está seguro de cómo manejar el impuesto sobre las ventas, vamos a ayudar con eso.)

Los artistas visuales serán responsables de la creación de exhibiciones de su arte, incluyendo la provisión de caballetes y/stands. El centro de la comunidad tiene mesas.

Si usted tiene algo de arte, artesanía, literatura o rendimiento que le gustaría compartir en este gran evento, por favor envíe su solicitud a continuación, y nos pondremos en contacto con usted con más información y una solicitud para llenar.

formulario de solicitud en Español

 

 

Advertisements